Tuesday, December 29, 2009

cuti-cuti : pantai sepang, teluk ramunia..

cuti kismis arituh as ajak balik kota tinggi.. yer la dah lama tak balik sana.. selalu balik muor jek.. konsider mmg best balik sana.. semua yg ada kat umah mak mertua pergi bercamping kat pantai sepang, teluk ramunia.. alhamdullilah tak hujan.. walaupun cuaca sejuk.. aku exciting sebenarnya sebab dah terpk nak amik gambo matahari terbit.. tp, langit ngan awan tebal tak mengizinkan.. so aku amik la gambo bebenda yang aku bleh amik.. heheh.. oh ya, masa kat tepi pantai aku teringat masa zaman kat kelab fotokreatid dulu ada amik gambo trick guna flash.. abih adik ipar aku ngan anak sedara jadik mangsa eksperimen.. ni sebahagian saja.. nak tgk lelain, g kat facebook aku ataupun kat picasa.. hehe..







tak lupa juga aku ada amik gambo aksi org main surf beach(???).. aku pun tak tahu nak panggil nama apa.. tp yang pasti ianya amat menarik.. hehe..

0 komen: