Wednesday, December 30, 2009

zoo jaybee..

masa balik cuti kismis arituh, sempat gak pegi zoo jaybee.. tuh pun sebab pegi umah abg ipar aku kat pasir gudang bawak mak mertua aku sekali.. pastu, abg ipar aku ckp nak bawak anak-anak dia pegi zoo jaybee.. aku pun pegi la sekali.. yer la.. takkan nak tinggal kot.. hehehe.. sapa nak bawak mak mertua, org umah n anak aku n adip ipar aku.. secara overall ok la zoo jaybee tuh.. tp yg tak bestnya mcm tak berapa terjaga dianya environment.. bau kuat gile.. beberapa gambo yang aku snap untuk tatapan semua.. nak tgk lelain, masuk facebook atau picasa.. hehehe.. :)..




masa kat zoo gak, ada burung bangau tuh ketuk lens kamera aku.. sip baik tak pecah.. ni lah gambo si durjana.. heheh..


ending sebelum balik, aku sempat snap gambo nie.. ari pun dah nak ujan time tuh.. :)..

0 komen: